Miljøvennlige produkter

Etter avsløringer i media om Idar Vollvik og svindel med munnbind har vi hatt noen forespørsler om vi har hatt noe med dette å gjøre.
Vi føler derfor et behov for å informere om at det har vi ikke.
 
Vi har vært veldig opptatt av å finne de beste munnbindene og har hatt kontakt med mange leverandører i Kina. Vi mener vi har funnet en av de absolutt beste
produsentene, Wanji Big Helth Industry. Ta en ekstra titt på esken du har mottatt så ser du at produsenten er Wanji  Big Helth Industry.
 
Dette er en stor produsent av smittevernutstyr, de lager ikke annet. De leverer også til mange sykehus og medisinske klinikker over hele verden.
 
Du kan se en rapport om produsenten i vedlagte Assessment Report.
 
Vi har sjekket veldig nøye før vi kjøpte at de holder riktig kvalitet. Vi har ikke pakket om og merket feil slik du har lest om at har skjedd hos Vollvik.
De munnbindene vi selger er levert slik vi fikk dem fra Kina. De er CE sertifiserte og sertifisert i h.h. til DIN normene. Videre har vi fått all slags dokumentasjon på disse fra produsenten
inklusive testrapporter både av selve fabrikken og av produksjonskvaliteten. Når vi tok disse inn ble de sjekket nøye av tollvesenet for å se at alt var på plass og de passerte uten problemer.
 
Under hvert produkt finnes en fane for tester og dokumentasjon. Der har vi lagt inn kopier av sertifikater samt link til forskjellige tester.
 
Vi går gode for både kvalitet og at alt er slik det skal være.
 
Ut fra våre sjekker i markedet tør jeg påstå at de munnbindene vi selger holder høyere kvalitet enn veldig mye annet som selges, det er ekstremt jevn kvalitet i produksjonen noe som bidrar til at alle munnbind ivaretar spesifikasjonene med god margin. Du finner resultater fra test av tilfeldige munnbind plukket ut fra produksjonen for å sjekke den jevne kvaliteten blant vedleggene.
 
For oss har det vært særdeles viktig at vi skal tilby det beste, være en seriøs leverandør og selge bare den beste kvaliteten til våre kunder.
 
Vi beklager at Vollvik har bidratt til å skape usikkerhet i markedet og det er særdeles dumt for oss som driver seriøst salg.